کلرزن مایع-کلریناتور

کلرزن یکی از اصلی ترین کارها در جلوگیری از رشد باکترها و حذف آنها می باشد

کلرزن مایع-کلریناتور

کلرزن یکی از اصلی ترین کارها در جلوگیری از رشد باکترها و حذف آنها می باشد

با توجه به باکتری های موجود در آب و جلوگیری از رشد آنها و با توجه به مضرات فراوان آنها و ناقل بیماری های فراوان نیاز به نصب کلرزن یکی از اصلی ترین کارها در جلوگیری از رشد باکترها و حذف آنها می باشد. در استخرهای شنا با توجه به آلودگی های ایجاد شده و با توجه به رشد قارچ ها باکترها و تشکیل جلبلگ که باعث کدورت و سبز شدن آب میشود. می بایست توسط کلرزن عمل کلرزنی انجام شود. چندین روش جهت حذف کلرزنی آب موجود است. الف- گاز کلر) ب- کلرامین )ج- پرکلرین) د- دی اکسید کلر)

که استفاده از کلر به وسیله کلریناتور اولین روش پر مصرف می باشد. که برای جلوگیری آثار سمی آن توسط دستگاه کلرزنی به آب اضافه میگردد. و ترکیب آمونیاکی موجود در کلر برای ضدعفونی آب بکار میرود.

بایگانی
پیوندهای روزانه

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.